Víte, co je to on-page seo?
To v jakém pořadí se stránky zobrazují při vyhledávání, je celkem složitá věda. SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače je tedy jinými slovy věda, která se zabývá faktory, které zlepšují umístění stránek v tomto žebříčku.
Můžeme je dělit na „in-page“ a „off-page“ faktory. Off-page jsou faktory, které nemůžeme ovlivnit přímo při tvorbě webové stránky. Patří sem budování zpětných odkazů, nebo různý reklamní kampaně. On-page seo jsou potom zejména ty faktory, které můžou být ovlivněny kódem stránky, nebo díky tvorbě obsahu.
V první řadě sem spadá titulek stránky. Jedná se o text, který je zapsán mezi značkami
Dalším důležitým faktorem jsou nadpisy stránky. Je opravdu nezbytné, aby při psaní článku byly rozlišovány různé nadpisy, neboť ty dávají vyhledávačům signály, které informace jsou v textu důležité a které nikoliv. K tomuto rozlišení je nutné používat správně značky H1, H2, H3 a podobně. Následně je důležité, aby v textu byly některé informace zvýrazněny tučně nebo podtržením. I tyto nepatrné maličkosti jsou pro zlepšení SEO zásadní.
Vkládáte-li do textů obrázky, je nutné, aby každý obrázek byl řádně popsán alternativním textem. Každý popis obrázku nejenže umožňuje orientaci na stránce těm, kterým se obrázek nezobrazí správně, ale zároveň působí i jako záchytný bod pro všechny vyhledávače.
Chcete-li si zlepšit on-page seo faktory, je i velice důležité, aby vaše stránka byla tvořena z naprosto originálního a neotřelého textu. Především díky tomu, jsou na stránku neustále lákáni nový a nový návštěvníci.
Nemáte-li s těmito věcmi příliš zkušeností, zajisté neprohloupíte, necháte-li tvorbu kvalitní optimalizace pro vyhledávače na odbornících. Zajistí díky tomu získáte mnoho nových návštěvníků webu.